community

edited September 2015 in Cool Suggestions

i am so tired of poor products and poor customer service from china. As consumers we should all cancel our orders. Wait for these products to drop in price because of loss of demand and buy from our local shops directly. I thought this was a good company. I have bought many products from coil master. I do not know why they would do things like this to dedicated consumers of coil master. Horrible all around. If we don't get an answer then cancel the orders and stop buying them. It sickens me that a company would do this to it dedicated vaping community.


我太累了劣质产品和糟糕的客户服务,从中国的。作为消费者,我们都应该取消的订单。等待这些产品的价格下降,因为需求的损失,从我们当地的商店直接买。我认为这是一个很好的公司。我已经买了很多产品从线圈主。我不知道他们为什么会做这样的事情来专用消费者线圈高手。可怕各地。如果我们没有得到答案,然后取消订单,并停止购买他们。这让我厌烦,一个公司将做到这一点给它专门vaping社区。

Ich bin so müde von schlechten Produkten und schlechten Kundendienst aus China. Als Verbraucher sollten wir alle unsere Aufträge zu stornieren . Warten Sie, bis diese Produkte in Preis, weil der Verlust der Nachfrage sinken und kaufen von unseren lokalen Geschäften direkt . Ich dachte, das war ein gutes Unternehmen . Ich habe viele Produkte von Spulen Master gekauft werden. Ich weiß nicht, warum sie Dinge wie diese zu gewidmet Verbraucher von Spulen Master zu tun. Horrible ringsum. Wenn wir nicht bekommen, eine Antwort , dann stornieren, die Orders und Stop kaufen. Es macht mich krank , dass ein Unternehmen würden es gewidmet vaping Gemeinschaft tun .

私は貧しい人々の製品や中国からの悪い顧客サービスのように疲れています。消費者として、我々はすべて私たちの注文をキャンセルする必要があります。これらの製品が原因で需要の損失の価格にドロップすると、直接私たちの地元のお店から購入するのを待ちます。私はこれは良い会社だと思いました。私は、コイルマスターから多くの製品を購入しました。彼らはコイルマスタの専用の消費者にこのようなことをするだろう、なぜ私は知りません。すべての周り恐ろしいです。我々は取得しない場合の答えは、その後、注文をキャンセルし、それらを買わ。これは、同社が専用の蒸気を吸い込むことのコミュニティ、それにこれを行うだろうと私にsickens 。

Estoy tan cansado de productos de mala y mal servicio al cliente de china . Como consumidores debemos todos cancelar nuestras órdenes . Espere a que estos productos para bajar de precio debido a la pérdida de la demanda y la compra de nuestras tiendas locales directamente . Pensé que esto era una buena compañía . He comprado muchos productos de maestro bobina. No sé por qué iban a hacer este tipo de cosas a los consumidores dedicados de maestro bobina. Horrible todo alrededor. Si no obtenemos una respuesta luego cancelar las órdenes y dejar de comprarlos. Me enferma que una empresa haría esto a la misma comunidad vaping dedicado.

я так устал от плохих продуктов и плохое обслуживание клиентов из Китая. Как потребители, мы все должны отменить наши заказы . Подождите эти продукты падать в цене из-за потери спроса и купить у наших местных магазинах напрямую. Я думал, что это была хорошая компания . Я купил много продуктов из мастера катушки. Я не знаю, почему они будут делать вещи, как это , посвященных потребителей мастера катушки. Ужасный все вокруг. Если мы не получим ответ , то отменить приказы и остановить их покупать . Это претит меня , что компания будет делать это с ним посвященный vaping сообщество .

Je suis si fatigué de produits pauvres et un service client médiocre de la Chine . En tant que consommateurs , nous devrions tous annuler nos commandes . Attendent pour ces produits à baisser de prix en raison de la perte de la demande et d'acheter de nos magasins locaux directement . Je pensais que cela était une bonne compagnie . Je l'ai acheté de nombreux produits de maître de la bobine. Je ne sais pas pourquoi ils feraient ce genre de choses pour les consommateurs dédiés de maître de la bobine. Horrible tout autour. Si nous ne recevons pas une réponse , puis annuler les commandes et d'arrêter de les acheter . Il me rend malade que l'entreprise ferait ce qui lui communauté vaping dédié .

אני כל כך עייף של מוצרים ירודיםושירות לקוחות גרוע מסין . כצרכנים כולנו צריכים לבטל ההזמנות שלנו . חכה למוצרים אלה לרדתבמחיר בגלל האובדן של ביקוש ולקנותמהחנויות המקומיות שלנו ישירות . אני חשבתי שזה היהחברה טובה . קניתי מוצרים רבים מהורי סליל . אני לא יודע למה הם היו עושים דברים כאלה לצרכנים מוקדשים של אדון סליל . נורא בכל מקום. אם אנחנו לא מקבליםתשובה אז לבטל את הצוויםולהפסיק לקנות אותם . זה מחליא אותישהחברה תעשה את זהלזה קהילת vaping ייעודית .

Sono così stanco di prodotti poveri e il servizio clienti scadente dalla Cina . Come consumatori dovremmo tutti annullare i nostri ordini . Attendere per questi prodotti a cadere nel prezzo a causa della perdita della domanda e acquistare da parte dei nostri negozi locali direttamente . Ho pensato che questo era una buona compagnia . Ho comprato molti prodotti provenienti da bobina master. Non so perché dovrebbero fare cose come questa per i consumatori dedicati di bobina maestro . Orribile tutto intorno. Se non otteniamo una risposta quindi annullare gli ordini e smettere di comprare loro . Mi disgusta che una società avrebbe fatto questo ad esso comunità vaping dedicata.

Why would you not respond people who have given you money.

 

Comments

  • I have heard from a FB group these will not be in stock until Oct 23rd. If that's true we will not get them till Nov!! I wish Coil Master would say something...

  • @archie

    Sorry to reply late.

    Short of hands make it's a little difficult to reply all the messages on time.

    If there have any questions about Coil Master,please email us at:sale@coil-master.net

    We checked the mail box every day and reply them.

    Or you can PM us on Facebook.

    Sorry again for all the inconvenience.

    Have a nice day~

  • @Kresell616

    Sorry to late.

    Our engineer are working on testing the performance of the Coil Master 521 Tab.

    We want to give the best products to our customers.

    Sorry again for the long time waiting.:(

Sign In or Register to comment.